משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים


1. משלוח מוצרים ואספקתם 

 

1.1 משלוח של מוצרים ייעשה רק בימי הפעילות של החברה המצוינים באתר, ובתנאי שהמוצר נמצא במלאי החברה. המשלוח ייעשה תוך התקופה שנקבעה לכך באופן המשלוח שנבחר בהתאם למוצר המוזמן, אשר תיספר מיום קבלת אישור לעסקה על ידי החברה. 

1.2  לאחר ביצוע הזמנה, הרוכש יקבל הודעת טקסט ו/או אי-מייל עם פרטי ההזמנה שביצע. בנוסף, כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף בסניף או במועד בו יצאה הזמנתו למשלוח, לפי העניין, הלקוח יקבל הודעת טקסט ו/או אי-מייל עם עדכון הסטטוס.

1.3 למשתמש האפשרות לבחור בין שלושה דרכי משלוח (בהתאם לסוג, נפח, משקל וגודל המוצר): איסוף עצמי מסניף, משלוח לבית הלקוח, או משלוח מהיר. 

1.4  איסוף עצמי מסניף: 

1.4.1 כאשר המוצרים הנרכשים קיימים בסניף המבוקש ניתן יהיה לאסוף את המוצרים לאחר קבלת אישור על זמינות המוצרים בסניף באותו היום ממש בסמוך לביצוע ההזמנה. כאשר המוצרים אינם זמינים במחסן הסניף המבוקש, המוצרים יגיעו מהמחסן הראשי תוך 1-7 ימי עבודה. 

1.4.2. כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף בסניף המבוקש, תישלח אליך הודעה המתריע על כך, לדואר האלקטרוני ו/או הודעת SMS לנייד שאת פרטיהם סיפקת בזמן הרכישה. 

1.4.3. שים לב כי זמן ההגעה לסניף של מותגי RedPark ו HecklerDesign נע בין 14 ל 21 ימי עבודה 

1.4.4 . ניתן לבצע רכישה גם כאשר המוצרים הנרכשים חסרים בסניף המבוקש ובמחסן הראשי. במקרה כזה, זמן האספקה יתארך בעד 7 ימי עבודה לצורך איסוף המוצרים עבורך מאחד הסניפים. הודעה על קיומו של מצב זה תופיע לאחר בחירת אופן המשלוח הנ"ל ולפני הזנת פרטי תשלום.

1.4.5. בעת אספקת ההזמנה בסניף יבוצע אימות לכרטיס האשראי שחויב באתר על ההזמנה. יש להגיע עם כרטיס האשראי שחויב ועם תעודת הזהות של בעל  הכרטיס לאימות. ההזמנה תסופק אך ורק לבעל כרטיס האשראי.

1.5 משלוח לבית הלקוח:

1.5.1  השליחות מתבצעת עם חברת צד שלישי  כל הארץ. זמן הגעת המשלוח הינו 3 עד 7 ימי עבודה. זמן הגעת המשלוח לישובים/כפרים/קיבוצים/מושבים מרוחקים ו/או מקומות אחרים אשר חברת השליחויות מגיעה אליהם בתדירות נמוכה, הינו 4 עד 10 ימי עבודה.

1.5.2  זמן המשלוח של מוצרים הדורשים הרכבה או הגדרה  מתחיל מרגע סיום ההרכבה \הגדרה.  (זמן הרכבה\הגדרה  כ 2-5 ימי עבודה). 

1.5.3 . האחריות למוצר/ים אינה באתר הלקוח אלא אם כן מצוין כך בחשבונית ו/או בתעודת האחריות.

1.5.4. ניתן לבצע רכישה גם כאשר המוצרים הנרכשים חסרים במחסן הראשי. במקרה כזה, זמן האספקה יתארך בעד 7 ימי עבודה לצורך איסוף המוצרים עבורך מאחד הסניפים. הודעה על קיומו של מצב זה תופיע לאחר בחירת אופן המשלוח הנ"ל ולפני הזנת פרטי

 

תשלום.

1.5.5. יובהר כי עשוי להיות תעריף שונה למשלוחים ליעדים מרוחקים כגון: יישובי הערבה, אילת, קריית שמונה, רמת הגולן וכדו'. התעריף יימסר טלפונית לאחר הרכישה בהתאם לסוג החבילה.

1.5.6. אספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, תתבצע לכתובת כפי שהוקלדה בדף הרכישה על ידי הרוכש.

1.6. משלוח מהיר:

1.6.1. אספקה תוך 6 שעות לאיזור המרכז. המוצר/ים נשלח/ים מסניף המשלוחים הקרוב לעיר שנבחרה בכפוף למלאי הזמין. אם היישוב הנדרש לא מופיע ברשימה של משלוח מהיר אין ביכולתנו להגיע ליישוב זה עם משלוח מהיר ויש לבחור אופן משלוח אחר.

1.6.2. בנוסף, ניתן גם לבחור את שעת האספקה להיום או למחר לפי בחירת תאריך ושעת האספקה על ידי הלקוח.

1.6.3 . אספקה תוך 6 שעות בכפוף לשעות הפעילות של ביצוע ההזמנה: בימי חול בין השעות 09:00 ועד 15:00 ובערבי חג ושישי בין השעות 09:00 ועד 11:00. משלוח מהיר תוך 6 שעות לא כולל שבתות וחגים. 

1.6.4 . מעת לעת, מסיבות כגון ספירות מלאי, שירות משלוח מהיר עשוי לא להיות פעיל. 

1.6.5. בעת אספקת המשלוח, במידה ואין חנייה לשליח, על הלקוח לרדת לאסוף את המוצר מהשליח.

1.6.6. האחריות למוצר/ים אינה באתר הלקוח אלא אם כן מצוין כך בחשבונית ו/או בתעודת האחריות.

1.6.7. אספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, תתבצע לכתובת כפי שהוקלדה בדף הרכישה על ידי הרוכש.

1.6.8 ככל שיבחר הלקוח לקבל את המוצר במשלוח, החברה תפעל כדי לספק את המוצר לפי שיטת המשלוח שנבחרה ובהתאם לתנאיה המפורטים בעת בחירת אופן האספקה, וזאת בכפוף לתשלום מלוא התמורה בגין הרכישה באמצעות כרטיס האשראי לאחר שאומתו פרטי הרוכש.

1.6.9 החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החברה ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.

1.6.10. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת חברת השליחויות, החברה ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

1.6.11 המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם מגיעה חברת UPS ו/או דואר שליחים ו/או בר-כל הארץ ו/או BOXIT בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה ו/או זמינה למוצר הרלוונטי.

1.6.12. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה מתייחסים רק לימי עסקים קרי, יום א' עד ה' לא כולל שישי, שבת, ערבי וימי חג.

1.6.13. במקרים מסוימים ייתכן שמוצר שמופיע באתר אזל מהמלאי, אך הדבר יתגלה לאחר ביצוע הרכישה. במקרה כזה, החברה תיצור קשר עם הלקוח, ההזמנה תבוטל ולא יבוצע כל חיוב בגינה. 

1.6.14  המונח הובלה ואספקה בתנאי השימוש זה משמעותם: כל הפעולות ההכרחיות מרגע שהמוצר נקלט במחסני הספק ועד למסירתו בפועל לידי הלקוח. פעולות אלה כוללות קליטה, מיון, אריזה, סימון, משלוח, מסירה וביטוח.

מדיניות החזרות וביטול עסקה

 

2. ביטול עסקת מכר מרחוק (הזמנות שבוצעו דרך אתר החברה, או באופן טלפוני בלבד)

2.1. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. ביטול עסקה שבוצעה באמצעות האתר או בטלפון יתאפשר בהתאם להוראות הדין ובפרט הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן "החוק") והתקנות שהותקנו מכוחו.

2.2 . לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר לרוכש מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן "טופס גילוי") באמצעות הדואר האלקטרוני שהזין הרוכש ו/או לכתובת הדואר שציין הרוכש בעת אספקת המוצר ו/או לכל המאוחר במועד הספקת המוצר לרוכש, לפי שיקול דעתה של החברה.

2.3  במקרה שטופס הגילוי לא נמסר ו/או לא התקבל אצל הרוכש כאמור לעיל, מכל סיבה שהיא, הרוכש יידע את החברה ו/או האתר באמצעות פרטי ההתקשרות כמפורטים בסעיף 2.4 להלן, על כך שלא קיבל את טופס הגילוי כאמור בסעיף זה.

2.5 . ניתן לבטל עסקה מיום מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם.

2.6  אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

2.7  בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, החברה תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבינם (להלן "דמי הביטול").

2.8 . בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, עלות המשלוח והשבת המוצר תחול על הרוכש.

2.9 . הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים הבאים:

2.9.1. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה – 1995.

2.9.2. מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.

2.9.3. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

2.9.4. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים)

2.10. במקרה של פגם במוצר, יודיע על כך הלקוח לחברה, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין.

2.11. כאשר העסקה בוצעה באופן אישי (כלומר – באופן פרונטלי, לקוח מול איש מכירות בסניפים), מדיניות החזרת המוצרים הקובעת הינה המדיניות המפורסמת בסניפים.

2.12. ביטול עסקת מכר מרחוק ועסקאות שבוצעו בסניפי החברה:

2.12.1. צרכן רשאי לבטל עסקה מסוג זה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, באחת הדרכים הבאות: 

2.12.2. בע"פ (בטלפון או בהודעה בעל פה בסניף) 

2.12.3. בדואר אלקטרוני

2.12.4. בפקס

2.12.5. ובאינטרנט בקישור הייעודי. 

2.12.6. פרטי ההתקשרות מפורטים בסעיף 7.14 להלן.

2.13. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון - פרט מזהה נוסף.

2.14. הלקוח יכול להודיע לחברה באחת מהדרכים הבאות:
2.14.1.  בדואר אלקטרוני ב- Sales@startup-store.co.il

2.14.2. בקישור הייעודי באתר: https://www.startup-store.co.il/contact

2.14.3. בדואר אלקטרוני ב- Support@startup-store.co.il

2.14.4. בע"פ (בטלפון או בהודעה בעל פה בסניף) במספר  03-6998005

2.14.5. פקס: 03-6122264

2.15. ביטול עסקה ע"י החנות: החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

2.16. אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.

2.17. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.

2.18. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנותו/או בכל קרה בו החליטה החנות, על פי שיקול דעתה, כי קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או כי המוצרים נרכשים לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.

2.19. אם אזל המוצר ממלאי מחסן חנות האינטרנט.

2.20. במידה ונרכשה מערכת הפעלה / אופיס OEM ולא נרכש מחשב נייח או נייד באותה הזמנה.

2.21. כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של החברה, שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.

2.22. בעת הזמנת מחשב נייח ו/או כל מוצר שהוזמן בהתאמה אישית וחלק מן המרכיבים בהזמנה נראים על פניהם כמי שאינם תואמים האחד כלפי משנהו לפי שיקול דעתה של החברה. מובהר כי אין באמור כדי להעביר אל כתפי החברה את האחריות לוודא שכל רכיבי מוצר בהזמנה אישית מתאימים (Compatible) אלה לאלה.

7.23. כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.